4 februari 2013

Måndag morgon...

jag fryser och har lite ont i halsen ...fnderar på om jag ska ta en pw eller åka och träna lite ...? lutar åt att träna lite känna efter hur det känns och ta det i min egen takt =) först måste jag väl dock klura ut vad min man har för planer innan jag bestämmer nåt .

I helgen var det dags för tjej middag jag jobbade några timmar först till kl fyra sen stressade jag hem till hör och häpna ett helt städat hus ..Tack älskling så jag kunde bara fixa det sista till middagen och duka .Hör skönt var inte det då ? Det blev som vanligt en lyckad kväll jag tror brudarna gillade min mat och som vanligt har vi massor att prata om och skratten ligger alltid under ytan ... Visst har jag sagt hur mycket mina väner betyder för mig ? Stackars Tess har ju opererat handen och har gips upp till armvecket ...jag ångrar i efterhand att vi inte skrev våra autografer på gipset ha ha det hade varit nåt Tess eller hur ? Kvällen avslutades med några timmar på challenge det var kul men musiken var lite tvivel aktig och lite för lite folk kanske dags med nån annan utgångs plats eller så är det bara så att man börjar bli för gammal ha ha

Söndagen gick jag ch de stora barnen på bio och såg förhandsvisningen på Röjjar Ralf .Wille hade vunnit biljetter till den genom ICA så det var hur kul och spännande som helst .

Idag är det som sagt måndag vi ska hämta hem ved tvätta lite och göra läxor Vad ska ni Göra ?

Och du Eva snart ska vi hitta på nåt !! Du ska få vara annat än hemmafru och mamma på heltid !!

Inga kommentarer: