31 januari 2013

Förlåt ...

för att jag inte skrivit på en vecka typ ...men förra veckan var ..liksom bara ...SKIT helt klart ...jag vet inte jag var sjukt less på a,llt. J var less på sitt jobb stressad över att hinna klart bilen som han jobbar så hårt på och lets face it jag är faan inte alltid så lätt att leva med .Men att känna sig ensam i ett förhållande är det värsta jag vet ... jag är livrädd att hammna i träsket där man älskar varann men inte hinner med varann ni vet ? Jag får hjärnspöken då min man har annat att göra än att vara med mig och tja jag vet jag är jobbig ha ha men seriöst jag var väldigt off förra veckan sur ledsen och allmänt konstig jag erkänner det . Jag tränade jimmy fixade bilen och vi fick ihop lite timmar tillsammans . Sen var det lite andra saker ...kanske är så att jag börjar känna mig gammal eller nåt faan jag fyller 40 om två år !!!! Jag vet inte jag är nog bara jävligt komplicerad helt enkelt . Bara för att göra nåt klart jag är INTE less min man och jag ÄLSKAR honom massor massor men ibland hinner bara mamma livet i kapp mig lite så är det !

Tränade i kväll - skönt som tusan Core och cardio känner mig sjukt duktig efter varje pass och sakta men säkert börjar det synas ...eller jag tror det i alla fall eller så är det bara jag som intalar mig det ha ha

Projektet med att fixa övervåningen med brudarnas rum har inletts ...jag fattar inte vad jag tänkte på när jag började nu ...nåja nu är det gjort kommer säkert att bli fint då allt är klart men känns som en lååång väg dit ....

På lördag är det tjej middag ska bli sjukt roligt och om alla planer funkar har jag sett till att bli barnfria den lördagen så J oxå kan hitta på nåt med David och kanske Martin . Bara en sovmorgon och lite egen tid vore nåt ! Håll tummarna att barnvakterna ställer upp !

nä nu duschen sova och imorgon är det fredag igen

sov gott

2 kommentarer:

Eva sa...

Inte nu för att låta som en bitterfi..a, men när det känns förjävligt, tänk på din vän som ALDRIG har någon tjejmiddag att gå på, knappt några vänner alls att hälsa på, jobbar dagen lång, är alldeles för trött för att ta hand om sig själv efter barnen lagt sig om kvällen, är i stort sett alltid med barnen/barnet på helgerna, ofta ensam att hitta på något med dem...inte varit på bio på evigheter, är så less på att alltid göra fel och ändå alltid få Skit för allt man som gjorde som andra sen gör likadant, känner sig som en robot som bara går och går, väggen och stupet är nära...
De där lät ju inte bittert på nått sätt eller hur? Haha..

Unknown sa...

Älskade vän det lät inte alls bra .... och jag vet hur du har det ..hmmmm nu gör vi så här boka barnvakt eller kolla om Lasse är ledig så kommer du hit snart ska kolla hur jag jobbar så styr vi upp nåt !!! BIO bjuder jag på och så kan vi gå ut och köka eller nåt ..jag ringer så styr vi upp nåt Kram ....och NÄ du lät inte alls bitter ha ha