23 januari 2013

ont ont ont

i min lilla kropp..träningsvärk de lux....ligger och bläddrar mellan kanalerna drömmer om en dusch ..vilket hade varit sjukt skönt men nu visar det sig ser ni kära vänner att den har pajjat ...hela handtaget har liksom trillat lös går säkert att duscha i alla fall men det lär väl bli känslan avatt duscha med vattenslang eller nåt .... hade ju varit en fördel om den gått sönder då nån affär var öppen men inte det så bland det första i morgon blir väl att åka och fixa ny dusch =)

Har varit å halvrisigt humör dessa dagar jag erkänner ... lite dåligt med inlägg därav kanske jag vet inte vad det är egentligen tror det mest är att jag känner mig bara som en mamma ni vet städar tvättar och viker tvätt ..the story of my life ! Så sorry jag ska bättra mig

Idag hade Wille en riktigt dålig dag på skolan ...han var less på läxan och tyckte allt var jobbigt =( såna dagar vill jag bara byta plats med han och säga att allt blir bra .Mammas lill kille ...

nä nu ska jag faktiskt se om jag kan duscha utan munstycket och bli lite ren efter gym passet
som snygg Wendy !!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Haha så typiskt me duschen!