21 januari 2013

Veden

tar över vårt liv ..visst har vi massor billigare elräkning och det är ju ett plus verkligen men ibland blir jag faktiskt lite less på att elda stapla ved och ja ni fattar ... men i dag har vi då hämtat hem ett lass fått ner den i källaren och allt är frid och fröjd ett tag i alla fall...

Har undrat på en sak är det nån här som läser bloggen ? Eller skriver jag bara för mig själv ? NI kan väl lämmna ett fotavtryck så att jag vet vem och att ni finns =)

Vägde in mig på 53 kilo igår morse =) känns faktiskt lite sådär kul  och oväntat två kilo kan det stämma ? på bara två veckor ?? jag var tvungen att väga mig på två vågar och båda visade samma så antngen går båda vågarna fel eller så är det på riktigt hoppas på det senare . Idag blir det i alla fall gymmet runt halv fem och sen en kväll i soffan älskade skulle tydligen och leka med sin bil i kväll och en massa andra dagar i veckan då han är ledig så det innebär väl massa egentid för mig hade hellre spenderat den med min man eller i alla fall nån stackars timme nåja man kan inte få allt och jag fattar ju att han vill få den klar så .... men hur som helst ibland vill jag verkligen bara stanna tiden och mysa på med han . Trycka in nån timme mellan städ barn tvätt middag skrik och tidiga mornar ... ja ni fattar .

Lite sugen att planera semester med barnen grymt sugen på att dra ner till Gotland i sommar tror dock inte att man kan vänta för länge med att boka stuga där typ lär nog gå åt ganska fort . Sugen på att resa överhuvd taget kanske är pga kylan man längtar bort ... Vart är ert drömresemål om ni har nåt sånt ? Jag skulle lätt åka till Maldiverna eller Hawaii once in a lifetime i alla fall .... kan bara tänka mig vad det ska kosta med familjen flinta !!

Läste ett Twitter i Aftonbladet tror jag det var att Niclas Wahlgren hade undrat över varför de hade anlitat Erik Saade  att uppträda på idrottsgalan om det verkligen inte fanns nån annan ?? Alltså jag menar är inte Saade mer inne än Niclas Wahlgren ?? Inte för att vara sån men jag hade nog hellre sett S än W om man säger så var inte W stor med en låt på 80 talet ? eller 90 talet ...

Nä nu ska jag trolla fram nån middag plocka ihop som vanligt bland leksaker och kläder the story of my life =/

see u

2 kommentarer:

Eva sa...

Jag läser min kära vän <3

CK sa...

Jag läser... Eller försöker.. Inte lätt med grå text på grå bakgrund.. Nä nu måste jag blunda ett tag, bränner i ögonen!! :p