7 februari 2013

Jobb jobb..

igår kvälls jobb och idag ledig känner mig skit sliten faktiskt har sovit dåligt och är seg som få och min träning blir lidande ...men det är så sjukt skönt att ha ett jobb !!!

igår var det tandläkar besök för stora och mellan W .Jag avskyr verkligen tandis själv så får se till att inte överföra det på mina barn . Vet hur jäkla jobbigt det har varit hela mitt liv att vara rädd för det där jäkla stället ... Wilma har jätteproblem med sina tänder så hon ska tillbaka dit igen ...stackars barn hon har visst fått det mesta av mig ha ha mitt humör min envishet osv osv =)

fryser och är trött känns som att jag kommer att bli sjuk något jag verkligen inte har tid med ! I dag blir det i alla fall träning ska försöka klämma in en på fredag oxå eftersom J är ledig ...sen jobbar han hela helgen och jag och kidsen blir hemma .I morgon är det iofs kalas ho Don Martin som fyller år och bjuder på smörgås tårta och på lördag är det kalas för snygg Z som blir två bast !! vart tog tiden vägen typ ? Nyss var han en liten fis .Det roliga är att han och Wendy leker så bra nu istället för att han springer och gömmer sig och hon jagar han för att nypas, ser man att det verkligen uppskattar varann och har ett samspel ! Och Wendy går hemma och säger : Zack är min bästa vän jag älskar att leka med Zack ! Söt ungar

Nä nu ska jag ta tag i det här med städandet och göra nåt vettigt av mitt liv fast soffan känns mer lockande måste jag säga ...men städa och sen TRÄNA !!

Inga kommentarer: