9 januari 2013

försova sig...

är det värsta jag vet ...vilket hände i morse eller det kommer att bli igår morse eftersom inlägget kommer in nu på onsdag eftersom det har tagit mig en massa minuter att försöka fixa storleken på texten i mina blogg inlägg vilket inte gick så bra för jag har fortfarande inte kommit på vart man gör det ....och nu såg jag det ha ha vilken looser man är =) prövar mig fram lite så får vi se hur det blir så håll ut mina vänner jag ska verkligen försöka få ordning på denna bloggsida så den blir lite roligare ....

nåja vart var jag försov mig ja just det ... vaknade då J kom hem från jobbet var helst säker på att jag tog mig upp ur sängen ...hmmm tydligen inte för jag vaknade 8.20 !!! jättelyckat Åsa verkligen hur som helst 8.52 var ungarna på skolan med frukost i magen borstade tänder och alla saker med sig konstigt nog glömde jag inget (klappar mig själv på axeln ) men hela dagen blir liksom frstörd fick då inget gjort i alla fall inget vettigt...men en ny dag i morgon och klockan är redan ställd på rätt tid .

Jag och Erkan var och tränade idag lite uppvärmning och styrke på det armar och mage... fatta hur jävla svag jag är och ringrostig ..så idag bokade jag upp en timme med PT på tors nästa vecka och har snackat med min vän eller gamla vän Millan som har en kropp att vara avundsjuk på och hon skulle skicka mig lite tränings tips så nog fasen ska det väl bli nåt av det här oxå ?? Blir träning i morgon oxå sen ledigt tors träning med Erkan fre bodypump och träning lör tror jag ....

Nu ska jag försöka ta mig till sängen slå på en film och sommna till den ..

lägger upp lite må bra bilder på sommaren och mina underbara små monster om det funkar den här gången =) Nope funkade inte får bli en annan dag

sov gott

Inga kommentarer: