10 januari 2013

att orka ...

ta sig till duschen ens ...jag är så seg men jag måste luktar inte mysigt alls efter träningen och mitt hår står av sig självt.... liiite läskigt .Fast jag kände mig super lat så orkade jag i alla fall med en timme på gymmet en halv timme cardio och en halvtimme styrke ... klapp på axeln .

Mina barn är tre underverk hela högen men fasen vilket humör brudarna har och hur mycket det slåss heeeela tiden . LÄr ju inte bli lugnare sen .Wilma har fått för sig att om man skriker rakt ut så får man som man vill öhhh nope det får man inte alls synd att man måste lära sig den hårda vägen och Lill W hon är mest galen och rolig jämt pratar massor och vill vara med överallt men stackare om du tar hennes prylar ha ha då bryter helvetet ut . Kom på idag i alla fall att jag ska fixa brudarnas rum de här månaderna fundererar på IKEA i slutet av månaden och hitta lite ny möbler och lampor nn ny säng måste Wendy verkligen få börjar bli för stor för spjälsängen .

Som sagt Wendy pratar massor och det finns så många roliga uttryck nåt roligt är då hon säger Välkommen till vårt hus allihopa ha ha artig är hon då i alla fall !

nä nu duschen sen sängen kolla nån film med massa romantik
och jag är sjukt sjukt sugen på choklad men nope jag ska klara mig !

och jag har prövat ladda upp bilder från datorn flera dagar ...nån som vet varför det inte funkar ????

men hittade några gammla från bloggen jag bara måste bjuda på behövs VERKLIGEN inga ord ha ha










kram

Inga kommentarer: