7 januari 2013

måndag....

och i morgon börjar skolan back to allvaret så att säga .... på ett sätt känns det sjukt skönt att ha lite vardags rutiner igen att ungarna har nåt att göra om dagarna i stället för att slåss med varann hela tiden om precis allt och då menar jag allt ....allt från lego bitar till vem som hinner fram fortast till köksbordet för att kunna få tag i den sista smulan av kakan ja men ni fattar . So back to normal..Jimmy har dragit iväg på jobbet och jag hänger framför tvn i ett sista desperat försök att utnyttja de få lediga timmarna jag har kvar ....nu lät dte som att jag skulle dö men ja men åter igen ni fattar =)

Om man ska må riktigt dåligt nu ska man slå på trean och se på VS fashion show ...underbart snygga brudar i sexiga underkläder ....och här ligger jag hemma i soffan med några kilos övervikt och mjukis brallor snacka om kontrast .Men Rihanna snacka om cool brud skulle gärna se henne live ..har för mig att min vän Malin sett henne eller kanske var det Pink ? Hur som helst cool brud . Nåja jag kan ju inte ligga här och må dåligt över hur jag ser ut då jag inte gör nåt åt det så som utlovat kommer lite fakta om mig ... inte alls sugen på att dela med mig men har man lovat så har man och det kanske för nåt gott med sig ... som att jag blir mer vältränad får en kick av att se de (förhoppningsvis ) resultat jag får fram och eftersom ni följer min väg kära läsare så kan jag ju liksom inte ligga på soffan och gnälla ... Har dock inget bra kort idag eftersom den braiga spegeln är inne  i sovrummet och Wendy sover ..( ja jag vet dålig bortförklaring) men i alla fall .Idag har sockerberoendet börjat få lite stryk ... Nutrilett har inhandlats liksom bär russin nötter och vad heter det nu ...Kesella och i morgon ska jag och Erkan dra ett träningspass på korpen hennes andra för i år mitt första . Mitt mål är att hinna med tre pass i veckan ...några promenader däremellan och lite hemma träning ...jag kommer ju att mest rikta in mig på att loosa lite vikt och få lite mer synliga muskler eller lite mer ganska mycket mer för just nu finns det inga synliga muskler ha ha och min start vikt då trumvirvel .... 53,8 låter bättre än 54 ha ha ska ner till 50 eller 49 är det tänkt ...lovar inte att det går men planen är där i alla fall och jag vill verkligen lyckas så bara jobba på då wish me luck är jag modig nog bjuder jag på en före och efter bild ....

appropå bilder hittade lite gamla bilder i mob som fick en att längta efter sommaren igen ... sommaren som förhoppningsvis innebär fortsatt jobb ...massa sol bad och lek med barnen och framförallt blir det ett bröllop i sommar jag ska gå på min barndoms vän Malin gifter sig och jag är så glad att få dela den dagen med henne ..Vi umgick massor när vi var yngre fotbollsträningar ,fester och massa skratt ...vi kom ifrån varann lite på senare år men med hjäp av FB fick vi tillbaka kontakten och nu ska det bli bröllop så otroligt roligt

nä nu hör jag att Wilma fortfarande 23.15 är vaken på övervåningen så dags att ta tag i det problemet annars lär hon vara Zombie i morgon på skolan .

see u guyz

Inga kommentarer: