5 maj 2010

underbara människor...

finns runt omkring oss och jag inser hur lycklig lottad jag är som har alla er..ingen nämnd ingen glömd..men att kunna sitta ner skratta och prata på och tycka om varann för den man är alla fel och brister man har är så otroligt skönt...att trivas i varandras sällskap och kunna vara sig själv det är riktig vänskap...att alltid kunna be om hjälp och den finns där så mina vänner Tack för att ni finns..
I morgon är den stora dagen....den vi väntat på med glädje och oro eller i alla fall jag kan inte släppa den där oron att nåt ska vara dåligt...så i morgon efter kl 15 vet vi så håll tummar och tår mina vänner...
jag älskar min blivande man...jag säger det allt för sällan men det finns ingen som han ..som orkar med mina infall humör svängningar och som skämmer bort mig mer än jag förtjänar...han är min bästa vän och bara så du vet älskade JAG ÄLSKAR DIG sorry att jag e sämst på att säga det !!!

2 kommentarer:

Erika sa...

Right back at you babe! :D *KRAAAAAAAAAAM*

Therese sa...

Hur gick det på ultraljudet? Kram kram