12 maj 2010

dags att

blogga lite jag har inte kommit in på min blogg på flera dar fattar inte vad det har varit för fel men nu kom jag in och ska passa på att försöka ta tag i det där med bloggandet då jag ändå är här !!



vi var ju som sagt på ultraljud förra torsdagen och allt såg himla bra ut !!det var en liten tjej där inne som busade på och alla delar såg bra ut !! fatta hur skönt det kändes !! hon kunde inte se nåt galet alls och datumet blev beräknat till den 19 sep har fortfarande lite svårt att fatta att man ska bli trebarns mamma då...men jag tror att allt löser sig till det bästa...vi har pratat om namn men inte hittat nåt som känns så där helt rätt ..båda gillar Wilja som namn och det skulle passa bra eftersom hon har en förmåga att vilja komma till oss fast jag har ju lite svårt för det nammnet eftersom det finns en tjej i stan som jag avskyr som pesten som har döpt sitt barn till det och jag vet inte om man överlever att tänka på det varje dag..jimmy tycker jag är grymt långsint men men i det här fallet är jag faktiskt det !! Wilda är ett annat namn vi funderat på fast det var ju liksom Wilmas namn från början...hmm nåja får fundera på det där ett tag till...vi har ju ett tag kvar...

känner att jag behöver träffa lite vänner snart jag är lite lätt i behov av det ..nån som har lust att kolla film nån kväll eller nåt ??

idag slutar Wille tolv och ska ha med sig en kompis hem eftersom vi köpte Wille en ny cyckel för två dagar sen så gör vi inget annat än cycklar till och från skolan...kul för han men för mig med risig kondis och lite halv tjock så är det inte lika spännande....men allt för barnen....och det känns som att Wille växer ifrån mig varje dag han har blivit så grymt stor helt plötsligt ...

superfint väder ute undrar om man skulle ta sig upp ur soffan och ta en prom har inte känt mig så pigg lite feber och allmänt ur form...men det som inte dödar en härdar en...ska vänta tills jimmy kommer hem så får han vara med kidsen och jag tar en prom på egen hand...är ganska skönt att vara själv i alla fall för en timme eller två och det får man väl ändå kräva eller ??

3 kommentarer:

Erika sa...

Det tycker jag att man bör få ha, en timme eller två för sig själv... :P

Jessica sa...

Du gör det bra, Åsa :) Kram!!

Therese sa...

Såg ditt mess igår. Men det tar en sån jäkla tid att skriva för mig på mobilen. Har inte lärt mig ännu, så jag skriver här! =)

Längtar så till erat bröllop! Är så glad att du bjöd just oss! Riktigt roligt! Tyvärr kommer jag aldrig att få bjuda dig på något sådant. Jäkla Glenn! =) Haha

Vi saknade dig här igår. Var inte samma utan dig...! Kram kram vännen!