28 april 2010

äter frukt...

i massor ...om jag ska gå upp i vikt inför den stora dagen och med miraklet i magen (har inte kommit på nåt bra smaknamn ännu) så behöver det ju inte vara sjukt mycket utan jag kan i alla fall försöka att inte bli jätte tjock utan äta det som finns till middag och inte en massa onyttigheter...känns dock inte som att jag har gått upp en massa kilon ännu eftersom jag får på mig mina jeans osv fortfarande magen värkar vara det enda som växer...men jag håller tummarna att bebben ska vara frisk och att magen ska hålla ett mindre format så den inte skenar iväg och gör att jag inte ryms i den klänning jag har köpt nu..vore ju typiskt eller nåt..

i morgon ska jag på mvc igen ska bli spännande innebär ju att jag får lyssna på bebbens hjärtljud och nästa vecka är det ultraljud kanske det blir mer verkligt då mer att ta på typ...hur som helst ska bli spännande..

jag är lite tom i huvvet just nu men ska verkligen skärpa mig på blogg fronten och uppdatera lite bättre i Promise--

nu ska jag slappa i soffan ett tag till

2 kommentarer:

CK sa...

Lycka till imorgon! Glöm inte att berätta hur det gick! Kram ;)

Erika sa...

Jaa, jag vill å veta hur det gått imorrn! :D Kraaamis