1 januari 2013

Tillbaka .....

Nu är jag här igen ..tillbaka i bloggandets värld ..Jag ska ge det ett försök igen se om det ger mig nåt och om det ger er nåt ni som läser så klart ...En del av mig har saknat det en del av mig har tyckt det har varit skönt att bara läsa igenom andras bloggar och nyfikna mig ... MEN nu efter ett år och några dagar eller månader är jag här igen på nygammal adress .

Ska försöka dela min vardag full av upptåg med ungarna ...och min älskade man .Och Doris så klart vem kan glömma Doris men egen lilla gris ...

I år ska jag göra saker som känns bra som får mig att må bra, mitt nyårs löfte är att ta hand om mig själv bättre ,umgås med mina nära och kära och vänner från förr ska jag inte glömma bort .Livet är alldeles för kort för att kastas bort på att bara vara . Det här är oxå året då jag ska ta hand om min kropp, från otränad trebarns mamma till fit soldyrkande mamma på beachen 2013. Ni ska få följa min resa och jag ska inte spara på nåt . Ni ska få se mina förhoppningsvis, framsteg och jag hoppas att ni också puschar mig att lyckas .

Jag ska naturligtvis dela med mig av min annars inte så glamorösa vardag med ton av tvätt, ungar som skriker och en man som jag älskar men inte alltid tycker lika med . Jag ska försöka ge er så mycket jag bara kan så länge jag bara orkar . Jag har bestämt mig för att inte låsa bloggen ...inte ännu i alla fall i tron om att människor oxå förändras såna människor som bara vinner på att prata illa om andra men vet ni jag är faktiskt så stark i mig själv att jag kan ta det - bring it on !

2012 avslutades i bästa vänners sällskap med god mat och massa skratt . 2013 kan bara bli bättre !
Jag har hittat ett jobb -ÄNTLIGEN och det har gjort att jag växt  några milimeter minst ,så visst kan det bara bli bättre va ?

Bloggen kommer naturligtvis oxå handla om min mani på bakande ...jag bakar liksom ...alltid så ett och annat recept finns det nog att läsa.

Ha överseende om att bloggen kan förändras lite till utseende och form under dagarna som kommer jag är lite ringrostig och hittar inte alla knappar ännu =) så håll ut det blir nog bättre i slutändan !

så see u guys !

4 kommentarer:

Eva R sa...

Äntligen! säger jag åxå :-)
Du har iaf en beundrar-läsare nu ;-)

Erika sa...

Jeeejjjj! :D

Unknown sa...

Ahww va söta ni är <3

Jessica sa...

Härligt å se dig tebax!