2 januari 2013

städar dag ...

bara ordet gör mig trött STÄDA ...hur förbannat tråkigt är det inte då ?? Nåja bara bita ihop och lösa det liksom ... det som är det mest tråkiga när det gäller att städa här hemma är att jag vet inom 48 timmar är det lika jävla stökigt igen =( ibland undrar jag varför jag ens försöker hålla städat liksom ? Men det säger sig själv jag skulle vara ett ännu större monster m jag inte hade städat mellan gångerna ..de 48 timmarna det är städat är själen lite lugn i alla fall ... Min man och jag har inte riktigt samma sak på städandet ..han blir i alla fall inte på lika dåligt humör som jag då det är stökigt hemma och några av våra diskussioner handlar mest om städning eller pengar ...båda har jag issues med det är ingen hemlighet för dem som känner mig =)

I alla fall har jag då bio kvällen med kollektivet att se fram emot .Vi ska se Hobbit jag tänkte faktiskt bjuda mina vänner har ju fribiljetter som extra bonus på jobbet 6 st /månad så ikväll blir det alltså bio sen jobbar jag resten av veckan 12 timmars pass och sen är vi tillbaka till verkligheten på måndag med skola jobb för älskade och allt vad det innebär med läxor kompisar träningar osv ...

Nyårslöftet har jag redan avslöjat för er att ta hand om mig själv bättre träna mer träffa kompisar och göra saker för min skull ... nyårslöftet är oxå att jag och jimmy ska hitta på nåt minst en gång i månaden utan barn vara vuxna helt enkelt tror det är sjukt viktigt . Att komma ihåg varann i vardagen liksom .

lägger upp några bilder från nyåret innan jag tar tag i denna jäkla städning !










Inga kommentarer: