4 juni 2010

var till MVC

idag ..kollade alla mina prover igen...
som visade sig vara allt annat än bra ...
fast det hade jag kunnat räkna ut redan det känner jag liksom....
mitt blodvärde e på 104 ska väl ligga på allt från 128 och uppåt....
att jag sen e allergisk mot järnmedicin krånglar ju till det mer...
men så länge bebben mår bra...
vore bara kul om jag kände mig pigg jag oxå ....
sen väntar jag på provsvar ang b12 folsyrar och allt det andra...
nu vill jag bara ha hem älskade
nån att krypa i hop med på soffan...
känner mig less och irriterad ....
stressad över allt som ska fixas och alla som e så sega med att betala in kuvert avg...
är inte i stort behov av den inte så jag menar .....
men det e grymt segt att sitta och kolla varje dag om de betalar och vem som gör det....
vore skönt om man kunde släppa det
jag vill ju liksom inte ha en massa pengar i handen där borta ....
det e väl liksom det som e poängen med kuvert avg och inga presenter !!!
och sen den förbannade bodsplaceringen antar att nån kommer att bli sur över vars de hammnar....
nåja jag har ju stor hjälp av mina vänner och jag vill inget annat än att gifta mig...
önskar bara jag var piggare....
jag har bara sovit tre timmar kanske bidrar till mitt humör oxå...
ne nu ska jag sluta gnälla och knalla ner i tvättstugan

Inga kommentarer: