3 juni 2010

blandade känslor....

inför allt som ska komma lite ångest över hur jag kommer att klara livet som trebarns mamma de veckro jimmy inte e hemma och för övrigt oxå....jag vill inte att nåt av mina barn ska känna sig utanför eftersom både Wilma och wille e så olika varann i humör känns det i bland som om wille får känna sig lite utanför eftersom Wilma tar mer plats än han ...jag försöker verkligen att han inte ska känna så men jag vill inte bli en trött sur trebarns mamma.....antar att det e upp till mig hur det blir...just nu e jag grymt trött eftersom mina värden är allt annat än bra jag e skit trött ,har hjärt klappning och e orkeslös....det e det suraste annars skulle jag må bra för jag har inte gått upp så mycket...även om jag ser ut som ett hus men jag antar att det är för att jag e så kort som magen ser enorm ut ! jag inbillar mig det i alla fall.....

bröllops planerna fortskrider nu jobbas det med bords placering vilket enligt mig e ett helvete !!! blir arg bara jag tänker på det !men jag e glad att så många kompisar hade lust att komma på vårt bröllop fast de kanske inte törs säga nej heller...jag funderar däremot om man istället för kuvert avg skulle ha valt alla brödrostar kastruller och glas man inte vill ha eftersom det e segt att sitta och kolla om folk betalar osv .... och man kan ju liksom inte ringa och klaga om de inte gör det heller....men jag vill verkligen inte ha en massa presenter där bara en rolig fest där alla har kul och äter gott !! sista anmälnings dan till vårt bröllop var ju den 1 juni och nu e dte veckan ut att vänta om det kommer nån eftersläntare....räknar med att det kommer att komma in nån avg eller tom anmälning nästa vecka oxå....delar av J släkt e ju inte kända för att vara snabba...=/ men inget senare jag har faktiskt en jäkla massa bordsplaceringar att göra ...menyer ... namnlappar osv....så allt för sent kan det inte bli !!

nu ska jag städa hur tråkigt e inte det men jag måste det ser ut som fasen och eftersom det regnar känns det som en lysande ide i väntan på bättre väder !!

1 kommentar:

Therese sa...

oj oj oj vad jag är skyldig! Haha, jag har varit segast på att betala in. Sorry! =)