22 april 2010

dricker

festis och trycker chocklad....är en tycka synd om sig själv dag idag..har sovit dåligt typ nästan inget alls legat och vänt och vridit på mig drömt mardömmar och blivit sparkad på av Wilma ... i kväll får de sova i egna sängar..(när jimmy far ska de alltid sova med mig i några dar) och jag känner mig allmänt ur form...
egentligen borde jag inte trycka choklad eftersom jag kommer att vara nog tjock den 10 juli...nåja jag promenerar ju varje dag...kanske nåt ensamt gram håller sig borta i alla fall...igår var jag på Cinderella och bytte min klänning,,,blev nåt helt annat än jag tänkt mig och eftersom jag älskade min klänning som jag hade köpt tidigare så känns det surt att den kommer att sitta på nån annan smal sak ...nåja med lite ändringar på klänningen och skor och allt det andra blir det bra ...jag vill bara vara fin på mitt bröllop ...klart man kan vara tjock och fin inte så jag menar men det e nog bara det att planerna blev så ändrade just nu...men med Erikas stöd kom jag i alla fall därifrån med en klänning tror inte jag hade gjort det om jag varit själv...

jag ska snart uppdatera er på annat oxå när humöret är bättre ...tills dess over and out !!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Men vad roligt att du hittade en klänning du trivdes med i alla fall! :)

Vi ses på lördag :D

Erika sa...

Du kommer att se helt fantastisk ut, trots att det inte blev på det sätt du tänkt dig från början. :D Det blir inte alltid som man tänkt sig - ibland blir det till och med bättre! ;) *stor kram*

Eva R sa...

Jag kan bara hålla med Erika! Du kommer att vara vackrast i världen på ditt bröllop :-)

Unknown sa...

vad söta ni är !!! Kram på er !!